Steget genom dörren är det svåraste

Hello finisar! Idag kom jag hem strax före fem och var helt slut, min planerade löprunda kändes knappast lockande, överhuvdtaget. Jag stod i hallen och velade, med träningskläder på. Men till slut kom jag ut en sväng i alla fall vilket kändes riktigt skönt. För när jag väl var ute var det ju bara att köra. Det är verkligen steget ut genom dörren som är det svåraste, för när man väl är ute går det liksom inte att ångra sig, då har man bestämt sig och då är det bara att köra.
 
Efter löprundan ställde jag mig och lagade en supergod kyckling-gryta, receptet fick jag från Elin under mitt kost och tränings-schema :) Supergott verkligen! Och nu har jag hjälpt syrran att plugga lite ett tag, ska snart slå mig ner i soffan och kolla på Ninja warrior! Hoppas ni får en fortsatt bra kväll iaf, xoxo.


 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback