Styrketräning ger mig lycka♥

Naturell havregrynsgröt toppat med frukt, nötchokladkvarg, jordnötssmör, kokos och chiafrön + ett ägg och en kopp grönt te till det. Perfekta frukosten i mina ögon! Och efter bilden togs så hade jag på ännu mer kvarg haha, allt för en fin bild ni vet ;) 
 
Idag efter praon kilade jag till bussen så snabbt jag kunde för att hinna med den till gymmet, blev ett pass för axlar, rygg och biceps. Gick grymt bra! Lyckades göra 10 reps på 17,5 kg idag i militärpressen! Snacka om lycka. Älskar styrketräning så himla mycket asså, att hela tiden utvecklas och bli starkare och starkare, det är bara för underbart♥ Och att träna biceps gick förvånandsvärt bra, brukar alltid lyckas slarva med tekniken i bicepsövningar men idag hittade jag ett sätt för att jag inte skulle göra det, gick superbra och brännde ordentligt i både biceps, rygg och axlar. Var på väldigt gott humör efter det kanonpasset kan jag säga! Hem på direkten för att fylla på med mat, lax och potatis blev det och det tröttnar man ju aldrig på hehe. 
 
Nu ska jag strax kolla på mästerkockarna och ta det lite lugnt, önskar er en bra kväll finisar.
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback