ULLARED (+haul)

 
Här är en haul där jag visar alla grejer jag köpte igår på Ullared!
 
Ja, gårdagen. Den var lång, som bara den. Men himla rolig och trevlig dag med bästa vännerna. Klockan ringde redan 02:50 och då var det bara att stiga upp, ta sitt pick och pack och åka till bussen! Vi var väl framme i Ullared halv nio och sedan shoppade vi en hel del, innan bussen gick hem igen vid halv sex. Är verkligen grymt nöjd över allt jag fick ihop! Dock var jag klar med allt på min lista redan vid halv två typ, plus lite annat. Men då var det bara att gå runt och plocka på sig en massa annat. Blev en hel del impulsköp kan jag säga men är verkligen sjukt nöjd. 
 
Dock var det som sagt en väldigt lång dag och var helt slut efteråt. Var helt tom i huvudet när jag kom hem i princip haha... Blev en väldigt annorlunda matdag än normalt sett också.  Mattiderna var ju lite annorlunda kan man ju säga, att äta frukost klockan tre på natten är ju inget man gör en vanlig dag precis hehe. Även en hel del onyttigheter så nu är jag minst sagt taggad på en ny vecka. Ska bli skönt att verkligen få gå tillbaka till vanliga rutiner igen efter en vecka med både skidresa och ullaredsresa. 
 
Och vet ni? Vi träffade Ola-Conny! Han stod och plockade upp majs. Haha det var sjukt coolt ju, en sådan superkändis får man ju inte möjlighet att träffa var dag ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback