Back & Biceps

 
Efter en smarrig och stor frulle med smoothie, ägg och macka så var jag mer än redo för ett gympass igen, rygg och biceps körde jag och trots lite ofokus p.g.a. hårproblem i början haha, så gick det väldigt bra. Använde nämligen kokosolja som inpackning igår, vilket jag gjort förut och håret blir verkligen silkeslent! Men fick tydligen inte bort det ordentligt för mitt hår såg nyduschat ut när jag vaknade imorse... Så gjorde en fläta i hopp om att det inte skulle synas så mycket. Men använde tunna hårsnoddar och de sprack flera gånger så fick göra om flätan hela tiden i början... Vilket i-landsproblem haha men sjukt irriterande...
 
Men som sagt gick det väldigt bra ändå och gick därifrån nöjd! Hemma blev det lunch innan jag gick ut på tomten och hjälpte till pappa med lite grejer. Nu har jag pluggat lite ett tag och resten av dagen/kvällen har jag inga speciella planer för direkt. Känns som söndag trots att det bara är fredag! Så himla skönt♥
Testade lite nya övningar idag, b.l.a. denna som är grymt bra för ryggen/latsen. Den kanske inte ser ut just såhär på ditt gym, vet att det kan finnas olika sorter på olika gym men de är i princip likadana. På mitt gym är det inte som en maskin, vet inte riktigt hur jag ska förklara men man sitter på golvet och drar ner två handtag, ungefär som latsdrag fast lite annorlunda :)

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback