Backworkout and snack tips

Bild från i lördags.
 
Träningsvärken från måndagens benpass är sjuk, alltså SJUK med stora bokstäver. Kunde inte ens vända på mig i sängen i natt utan att varenda muskel kändes som de brann upp haha... Visst, jag älskar träningsvärk men bara det att när man är ensam om att ha det känns det som att mina kompisar springer fram i korridorerna ju haha. Men men ska ju inte klaga för det är ju ett tecken på att benmusklerna fick sig en rejäl omgång ;)
 
Idag var det inte ben, som tur var hehe utan rygg och biceps som mosades. Ett bra pass och fick bra kontakt i biceps från första början, men däremot tog det ett tag att hitta kontakten med ryggen men när jag gick där ifrån var jag garanterat trött i även ryggmusklerna. Ett roligt pass var det iaf! 
 
Väl hemma blev det en del plugg, med lite middag däremellan. Kyckling i kokosmjölk med champinjoner och parika, muuums♥ 
 
Ett litet tips på ett mättande, proteinrikt och himla smarrigt kvällsmål som jag åt igår: Äggröra med kalkonskivor, tomat och örtkryddor! Kände för att testa något annat än mina älskade kvargskålar för en gång skull, detta lär jag göra fler gånger! Jättemumsigt :)
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback