Biceps&Triceps

 
Dagens gympass fick bli biceps och triceps. Förr tyckte jag att det var sjukt roligt att träna armar men tycker inte att det är superkul längre, i alla fall inte i ett enskilt pass. Biceps brukar jag t.ex. köra tillsammans med rygg, vilket är riktigt roligt och triceps slänger jag in lite här och där. Men har dock svårt för kombinationen biceps och triceps. Kanske för att jag har mina favoritövningar för båda två, men de räcker liksom inte till för ett helt armpass, så blir liksom tvungen att köra övningar som jag inte gillar lika mycket om ni fattar. Tycker det är svårt att få kontakt med triceps i många övningar och de enda övningarna jag får kontakt i är dips och pushdowns i cable. Men men, blev inte ett så dåligt pass som jag beskriver faktiskt haha. Gick ändå helt ok!

Åkte ju som sagt mc med pappa förut också! Var verkligen riktigt roligt och vi åkte och tog en varsin glass på ett fik. Kan säga att denna helg har bjudit på en massa roligheter, men också en hel del sötsaker hehe. Så nu är jag grymt taggad på kommande veckan! Träningen har dock gått väldigt bra denna veckan, fått ihop 7 pass på 6 dagar. Som jag redan sagt så är jag sjukt träningsmotiverad just nu, vill bara träna och träna och tycker det är så HIMLA kul. Vet inte om jag någonsin haft ett sådant flyt som jag har just nu. Både träningen och kosten går sjukt bra men får absolut ingen ångest när jag äter onyttig mat heller. Vilket är underbart! Trodde för några månader sedan att jag hade nått min topp men det fortsätter bara gå uppåt så jag antar att jag alltid kommer fortsätta klättra högre och högre och att berget kommer aldrig ta slut haha :D

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback