Chocolate is love

Idag när jag kom hem efter en faktiskt rätt bra dag i skolan, så var jag sjuuukt chokladsugen och hungrig dessutom. Så gjorde denna underbara röra som jag gjort minst tusen gånger och som jag aldrig tröttnar på, aldrig! Idag testade jag dock att ha i lite proteinpulver också. Men jag blandade bara 1 dl havregryn med 2 msk double rich chocolate protein från body science, lite kakao (ca. 1 msk) och sedan valfri mjölk. Men förut har jag kört med bara kakao och honung som sötning. Lika gott det! Och dessutom mättande hur hungrig man än är. 
Går inte att förklara hur gott det faktiskt är om man inte testar själv! Så gör det nuuu.

 
Med tanke på det alldeles underbara vädret, liksom upp mot 20 grader och sol, så gick jag ut på en prommis efter ett tag. Bara gick och gick med bra musik i lurarna och det slutade med en lite dryg timmas promenad. Riktigt skönt! Ikväll har jag INGET plugg vilket är guld, så ska strax träna lite tänkte jag. Kvällsträning är underbart enligt mig! Fokuserar mycket bättre då faktiskt, trots att jag tränar hemma. 
 
Imorgon är det fredag och helgen bjussar på en massa kul så ser verkligen fram emot det nu!♥
Passade på att ta en groupie med ett får på min promenad haha ;)

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback