En riktigt bra måndag

 
Idag mår jag så sjukt bra. Finns så många olika anledningar till att vara glad och just idag har jag verkligen tänkt på alla positiva saker, för det kommer alltid finnas negativitet i ditt liv men det gäller att faktiskt uppskatta det som är bra också. Glöm inte bort det!
 
Hur som helst, fick sluta tidigare idag och drog till gymmet för ett rygg & axel-pass. Var lite seg i början men gick grymt efter ett tag! Var knappt något folk på gymmet heller vilket var riktigt skönt. Dessutom var det en som sa ''F*n va stark du är!'' till mig, vilket verkligen gjorde hela min dag. Asså på riktigt. Blev så otroligt glad, något som alla borde bli bättre på är att ge komplimanger. För att säga något snällt istället för att bara ha det i huvudet, det kan verkligen påverka så mycket. Dessutom känns det ännu roligare när det var från någon jag inte alls känner, då blir man extra glad på något sätt :)
 
Efter gymmet tog jag en promenad till bussen istället för att byta byss i stan, har blivit väldigt mycket motion idag vilket jag älskar! Sprang på idrotten, i ett elljusspår som är ca. 3 km. Sedan har jag förrutom gymmet promenerat väldigt mycket, till gymmet, från gymmet, från bussen osv... Blir kanske en liten kvällsrunda ikväll också. Det är ju så skönt att få röra på sig! 
 
Nu blir det strax lax & potatis till middag, mums! Hoppas ni er måndag vart helt fantastisk också, trots att det är.. Ja, måndag haha :) 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback