Grym dag igår






Hade verkligen en toppenbra dag igår på Liseberg! Vi åkte halv sju från vår stad och var väl framme i Göteborg runt halv elva kanske? Sedan åkte vi inte hem förrän elva på kvällen så blev verkligen en heldag där! Den första vi åkte var Helix och den åkte vi fler gånger därefter kan jag säga för den var grym! Sjukt rolig verkligen. Inte så ryckig och jobbig utan bara grymt roligt. Den andra vi åkte var Atmosfear, jag har aldrig åkt fritt fall ens så var lagooom nervös innan det kan jag lova... När vi hade spänt fast oss och var påväg upp var jag sååå nervös. Och väl där uppe, vad händer då? Jo självklart börjar de räkna ner! Gaaah, men de släppte inte på noll utan redan på fem så man var inte beredd ändå. Efteråt var jag först så sjukt glad att jag hade åkt den men sedan började jag gråta hahah.... Av ren chock! Så mycket känslor bara. 
 
Men ja, med grymt bra sällskap och trots lite regn då och då så var det verkligen en kanonbra dag! Kom inte hem förrän halv fyra i natt och imorse fick jag sova ut ordentligt viket var skönt. Dock har jag vart sjukt seg hela denna söndag så blev en vilodag idag också. Vart och hälsat på farmor en sväng för lite morsdag-fika. 
 
Nu laddar jag upp inför en ny vecka iaf, hoppas er helg vart bra också♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback