Tivoli



Hej finisar! Trots regn och rusk, så drog vi in till tivolit i stan och det var ju tur det, för det var värt det! Väl där så insåg vi att en karusell som heter ''The king'' fanns, sök på google om ni inte vet vilken det är. Först var jag väldigt osäker till den eftersom jag minns att den snurrar och jag kan verkligen inte åka snurrgrejer utan att må fruktansvärt illa... Men efter att ha sett andra åka den bestämde jag mig för att åka den trots allt eftersom den inte snurrar så mycket. Vi var så gryyymt nervösa innan alltså, helt sjukt! Spännde mig så mycket att jag skakade haha... För den ser verkligen så grymt läskig ut! Men den var inte lika farlig som den såg ut, men kändes så bra efteråt haha.
 
Det var dock den enda karusellen som jag åkte eftersom det var så dyrt och resten var nästan bara snurrgrejer. Kom hem runt åtta och var hungrig som en varg, som vanligt såklart hehe. Så åt en jättegod pastasås med räkor och kräftor som pappa och syrran hade lagat, så himlans mumsigt! Resten av kvällen har jag inget att göra i princip så lär inte bli så sent för mig ikväll. Har ni haft en bra dag?♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback