Legday

Hello! Idag var det legday och var väldigt taggad innan, men när jag kom till gymmet var det fullt med folk överallt och typ allt var upptaget... Hade tänkt börja med squats men upptaget vid squat racken, och det var det även under hela passet. Men men, fick i alla fall ett väldigt grymt pass och det brännde rejält i benen, gick därifrån med darrande ben som vek sig, lite svårt att gå ut från gymmet normalt efter legday hehe, man vill helst krypa ut typ..;) Så trots lite ofokus när jag var tvungen att lägga om hela passet, gick det bra!
 
När jag kom hem och hade duschat så blev det lax med pesto och parmesan, lite lyxigt en måndag sådär hihi. Huur gott som helst i alla fall! Resten av kvällen ska jag väl plugga lite. Är så grymt skoltrött nu så det är helt sjukt. Har pluggat som en galning på sistone och får huvudvärk bara jag tänker på läxor just nu... Men men, bara att härda ut till sommarlovet, inte så himla långt kvar nu trots allt!
Hade dessutom matlagningsprov idag som sagt, vilket gick mycket bättre än jag trott! I alla fall efter igår haha... Jag valde att laga köttfärsfylld paprika med ris och grönsaker, väldigt smarrigt och bra uppladdning inför benpasset dessutom♥
 
 

Kommentarer
s säger:

är det sant att man blir kortare av att träna mycket? har du märkt något?

2015-05-05 | 20:38:11
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback