Nyttigare bounty

Dessa godingar bakade jag i julas, men passar självklart precis lika bra vilken månad som helst, även maj! Så testa att göra denna nyttigare verision av bounty till fredagsmyset ikväll vettja! Orginalinlägg HÄR
 
Idag är det fredag och dessutom första maj vilket innebär ledighet för många, även mig. Så vaknade upp i lugn och ro imorse, åt en god frukost och sedan blev det en promenix med familjen. Inget vidare väder idag, än så länge är det uppehåll men prognoserna visar regn hela dagen...Ska dock in till ett tivoli i stan senare i eftermiddag/ikväll. Hoppas verkligen inte att det ösregnar då, men ska bli himla kul ändå :) Lär dock inte åka speciellt mycket karuseller eftersomdet är så fruktansvärt dyrt och ska dessutom till gröna lund nästa vecka och i slutet av maj ska jag till liseberg haha... Så maj blir en riktig karusellmånad! 
 
Hoppas ni får en bra första maj finisar, även om vädret inte är så kul så får man göra det bästa av dagen ändå! Imorgon blir det ÄNTLIGEN gym för min del, wiee ska bli så kul :D

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback