Saturday plans



Igårkväll så åkte vi in till stan för att ta en promenad där, vilket var helt underbart eftersom det var så himla vackert. Vi gick runt strömmen och solen lyste genom träden. Går ju tyvär inte att få så vackra bilder som med ögat, men försökte iaf hehe...
 
När vi kom hem runt niotiden blev det lite tv-mys med lite gott, b.l.a. denna proteinbar nedan. Supersmarrig var den! Har testat denna sort förut, inte lika bra innehållsmässigt som en questbar dock. Men sockerfri och väldigt hög proteinhalt, de flesta runt 26 g protein :) Bättre än godis iaf. Men ikväll blir det troligtvis en påse godis hihi, det känns välförtjänt! Dock inte bestämt än om det blir lösgodis/choklad eller naturgodis... Gaah svårt val! The struggle is real haha...
 
Idag efter lunch väntar ännu ett gympass, som jag ser riktigt mycket fram emot. Nämligen axlar&mage! Efter gympasset ska jag till farmor och hämta upp syrran, för då ska vi ner på stan en sväng innan vi går till farmor åter igen för att sova över där inatt. Så det är så min lördag ser ut just nu, vad gör ni idag finisar?♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback