Shaky legs after legday

Skakiga ben efter ett riktigt lyckat benpass måste jag säga. I förmiddags åkte vi iväg en sväng, till ettställe som hette Omberg. Väldigt mysigt var det och vi satt uppe på berget och åt ost&skink-sallad till lunch. Allt smakar ju så himla mycket bättre i naturen! Speciellt när man är riktigt hungrig också. Sedan släppte pappa av mig vid gymmet på vägen hem, hade druckit en nocco innan så hade grym energi hela passet! B.l.a. nytt personligt rekord i squats! Testade även på raka marklyft med skivstång för första gången.
Såhär såg passet ut:
 
Squats:
20 kg 20x2 (med paus i bottenläget)
40 kg 10x1
50 kg 10x1
60 kg 7x2
65kg 5x1 (PR!)
60 kg 7x1
Raka marklyft:
20 kg 15x1
30 kg 10x4
Utfall m. ''kick'' i smith: 10x4/ben 30 kg
Vadpress i smith: 40 kg 10x4
Squats med kettlebell på step up-brädor: 20 kg 10x4 (riktigt djupa)
Press i assisted chins: 64 kg 10x3/ben 
Superset:
Legcurls i cable: 14 kg 10x2/ben
Cable kickbacks: 18 kg 10x2/ben
 
 
Efter det gick jag till bussen men var tvungen att springa sista biten för tog ett tag att gå efter detta benpass hehe, så att springa var INTE kul överhuvudtaget men var ju tvungen om jag inte ville vänta där en timma...
 
Väl hemma blev det lite grillat med klyftpotatis o annat gottigt. Till efterrätt hade pappa köpt jordgubbar, årets första svenska♥ Hatar att man inte kan göra emoji-smileys med hjärtögon här på bloggen haha... Hur som helst var det huuur smarr som helst, för mig blev det lite kvarg till det. Godaste efterrätten eveeer♥
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback