Smoothielove

Magen kurrade som bara den när jag kom hem idag så gjorde en smarrig smoothie med jordgubb och toppade med en massa sockerfri müsli när fotot var taget såklart. Har verkligen försökt trappa ned på min müslikonsumtion på senaste tiden, lyckades väldigt bra i början men har börjat öka intaget av müsli lite mer nu igen hehe... Men det är faktiskt så att ALLT blir godare med müsli, punkt slut!
 
Sedan dess har jag (försökt) pluggat lite och lyssnat på massa bra musik också såklart. Även vart ute en runda för lite intervallträning, så otagg man bara kan bli var jag innan och allt jag ville var att stanna hemma och skita i dessa himla intervallerna haha. Men det enda sättet att bli av med dem var ju att ta sig ut och köra gärnet! Helt slut efteråt men så ska det va. 
 
Lagade därefter lite bananpannkisar till mig och syrran, som vi båda tyckte var sjukt smarrigt!♥ Imorgon är det inte mer än bara 1 vanlig lektion i skolan för vi ska göra lite annat så det är väldigt skönt. Dessutom legday imorgon så ser verkligen fram emot morgondagen extra mycket ;)
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback