Sweaty workout


Nästan maxpuls.. Iaf 95%. Älskar min pulsklocka för konditionsträningen blir så mycket roligare när man kan hålla koll på puls och se hur långt ifrån maxpuls man är osv...
 
Idag gick löprundan riktigt himla bra faktiskt, sjukt svettiga intervaller som såg ut såhär:
Uppvärmning: Jogging
10 sek spring så fort du kan
20 sek löpning i hyfsat tempo
30 sek lugnare jogg
x10 
Nedvarvning: Jogging
 
Efter det blev det maaat, gott som bara den efter en löprunda hihi.
 
Innan detta så var jag hos tandläkaren, åkte in efter skolan till stan men gick lite på stan först. Hittade lite smågrejer faktiskt, mest hälso/kost-grejer hehe, såklart vad annars? Nej men hittade faktiskt lite kläder också som jag är sjukt nöjd över! Och nej, inte träningskläder faktiskt ;)
 
Imorgon skulle vi åka iväg någonstans och ta med lite matsäck osv, så det lär nog bli mys! Därefter är det dags för ett benpass hihi. Hoppas ni får en trevlig ledighet om ni också är lediga!
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback