Workout at home

Hello! Denna dag har vart rätt seg i skolan, men när jag väl kom hem hämtade jag ut ett paket, som jag så småningom ska berätta om... Men det gjorde denna sega tisdag lite bättre i alla fall haha. Blev även ett pass hemma idag, för rumpa och mage. Gick väldigt bra och brännde rejält iaf, man ska inte underskatta hemmaträning för med lite fantasi, vilja och ev. lite redskap (går självklart med endast kroppsvikt också) så kan man få till riktigt bra pass! Dock fokuserar jag bättre på gymmet och finns ju dessutom väldigt mycket mer möjligheter men som sagt, hemmaträning bör inte underskattas det heller :) 
 
Resten av kvällen blir det lite plugg, men annars musik och att inte göra något speciellt alls i princip haha. 
 
Bjuder på en liten egopic sådär också, världens tråkigaste inlägg med tråkig text och tråkig bild men aja, så är det ibland! xoxo
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback