An another monday


Måndag, brukar tycka denna dag är ganska okej ändå. Men denna dag vaknade jag på fel sida. Eller i vilket fall som helst har jag haft en väldig otur och har vart på lite sämre humör. Men men...
 
Efter skolan gjorde jag i ordning lite lyxmellis och sedan pluggade jag lite. Sedan kände jag bara hur det tog stopp. Gick bara inte att plugga mer. Är så fruktansvärt trött på att plugga just nu för det känns som att det är det enda jag gör. Känner att jag har en hel del prestationsångest, måste hela tiden prestera på topp och har extremt höga krav på mig själv. Känns nästan som jag aldrig blir nöjd, vilket såklart är bra i vissa sammanhang för man vill ju alltid förbättras. Men har lite svårt att vara stolt över mig själv och så vidare... Vilket leder till att jag hela tiden går runt med en ångest om att behöva prestera på topp, i allt. Inte bara skolan. Så ja, därför kanske inte uppdateringen kan vara på topp också. Men jag gör så gott jag kan, kramisar♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback