Hot chocolate and a good workout

Idag blev det ett förmiddagspass efter frullen. Gick faktiskt väldigt bra idag och det kändes bättre än de senaste gångerna. Antagligen för att jag är ledig och inte har något annat att stressa över. Så det kändes härligt! Rygg och axlar avslutat med cardio blev det och fick till väldigt bra kontakt osv. 
 
Efter passet åkte jag hemåt och käkade lite lunch med familjen. Sedan har jag tagit det lugnt, duschat lite samt gjort en lite nyttigare verision av varm choklad! Himla mumsigt, med höstiga smaker som kanel osv. 
 
Igårkväll var jag & syrran hemma själva, men Emelie och Amanda kom över så vi kollade på idol tillsammans och hade jättemysigt♥ Blev en väldigt bra och skön fredagskväll iaf vilket behövdes. Fick lite ny energi och nya krafter. 
 
Ha en bra lördag finisar♥
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback