Matdagbok; Måndag



Frukost: Naturell fil med sockerfri müsli, + en knäcke
Lunch: Smoothie på mc donald's (ingen bra lunch jag vet)
Mellis: Smoothie (igen hehe) på björnbär, banan, mjölk, kvarg m.m... Toppat med müsli
Middag: Köttfärslimpa med brocooli och ruccolasallad
Kvällsmål: 1 ägg+ liten skål kvarg 
 
Ingen vidare bra matdag idag tyvärr. Blev liksom ingen riktig lunch och inte så mycket variation heller. Men aja, så kan det bli vissa dagar! Blev dock lite mer mat de andra målen istället så det jämnade ut sig. 
 
 
 
 

Kommentarer
Zaisha <3 säger:

Har svårt att hinna med just lunch så det brukar ofta bli smoothien för mig.

2015-10-19 | 21:50:30
Bloggadress: http://zaisha.blogg.se/
sandra säger:

åh gott :D

2015-10-21 | 20:42:55
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback