Matdagbok: Torsdag

Frukost: Gröt på 1.5 dl havregryn + ett ägg, toppat med kvarg och kiwi
Lunch: Skolmaten
Mellis: Banan+ två riskakor innan träning, proteinshake efter
Middag: Köttfärslimpa med potatis
Kvällsmål: Kvarg med frukt
 
Träning: Axlar & Mage
 
En vanlig torsdag helt enkelt. Blev ett kort pass idag, knappt en timma för sedan hann jag inte mer. Gick väl sisodär för kunde inte riktigt koncentrera mig... Men men. Imorgon är det fredag! Och denna kväll blir faktiskt het pluggfri, snacka om lyx! Har tänkt att bara ta det lugnt och göra precis det jag känner för. Kan säga att såna här kvällar uppskattas extremt mycket. Så otroligt, otroligt skönt♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback