Rygg & cardio

 
Idag slutade jag tidigt och blev ett himla lyckat gympass efter skolan. Körde lite rygg och fick riktigt bra kontakt, samt en bröstövning och lite vader. Avslutade sedan med 30 minuter cardio på löpbandet... DÖD var jag efteråt haha. Blev ca. 15 minuter löpning, 5 minuter powerwalk i uppförsbacke och de sista 10 minuterna varvade jag ner med lite powerwalk. Men måste ju erkänna att cardio är rätt underbart ändå, även om det är hemskt så finns det ju ingen bättre känsla efteråt haha. Var verkligen helt död och ville typ bara gå och lägga mig... ;)
Blev iaf totalt 1.5 h träning idag och efter det var det bara att åka hem och duscha, men inte slappa inte. För vi åkte sedan och shoppade lite nödvändiga grejer. Hittade b.l.a. jeans och lite annat smått. 
 
När vi kom hem satt jag mig och pluggade en stund och nu ska jag kika youtube/bloglovin resten av kvällen, har blivit helt besatt av youtube haha! ♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback