Axelmos


En bild direkt från min insta. @jenniferaaandersson
 
Eftersom jag slutar vid lunch hela denna vecka så passar det perfekt att passa på o träna direkt efter skolan. Idag blev det axlar och mage och ojojoj... Kändes som jag pressade ur precis ALLA krafter ur axlarna. Verkligen mosade de, blev både tunga övningar som hantelpressar men också mindre övningar som hantellyft åt sidan. Brukar välja en relativt låg vikt där, för att köra 10 st sittande hantellyft åt sidan, sedan kör jag 10 st till för höger arm, direkt efter. Och sedan 10 st för vänster arm. Det är döden! Alltså ärligt. Kändes som mina axlar brann upp haha! Fick grym pump i axlarna iaf
 
Magträningen gick också bra, så var nöjd o glad efter passet. Åkte hem och gjorde mig en smarrig jordgubbssmoothie som ni ser ovan. Faktiskt utan müsli denna gång haha, har insett att det faktiskt är möjligt att dricka en smoothie utan att dränka den i müsli ;)

Kommentarer
Ronja säger:

mumsigt!

2015-09-02 | 19:30:45
Bloggadress: http://byronja.blogg.se/
Sofia säger:

Gott!

2015-09-05 | 02:00:20
Bloggadress: http://reduxsquad.com
Sofia säger:

Gott!

2015-09-05 | 02:00:20
Bloggadress: http://reduxsquad.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback