Backattack

Hej på er! Idag efter idrotten slutade vi och jag tog faktiskt spårvagnen till ett nytt gym inne i stan. Fresh fitness heter det och jag hade nämligen möjlighet att gå provträna där gratis! Så blev ett pass där idag för rygg och biceps. Måste säg att jag är mycket nöjd, kändes väldigt fräscht och det var inte lika mycket folk som på friskis. Dock vet jag inte riktigt om jag vill släppa friskis ännu, det känns liksom mitt mitt andra hem haha... Men aja, vi får väl se i framtiden. Men just nu vill jag ändå vara kvar på friskis :)
 
Men som sagt, ett fräscht gym i alla fall och jag fick till ett bra pass med väldigt bra kontakt osv. Efter passet åkte jag hem med pappa. Hungrig som bara den, som vanligt efter ett pass hehe. Lagade lite kyckling och ris till hela familjen, såå gott♥ Efter det blev det en 5 km powerwak i mörkret, börjar bli riktigt mörkt nu om kvällarna! Dock regnade det en hel del och blev ganskaaa blöt hehe men tycker ändå det är ganska mysigt att gå ut o gå i regn :) Nöjd var jag i alla fall efter ca. 1h promenix och värmde upp mig i en varm dusch efteråt hihi. 
 
Nu ska jag inte göra speciellt mycket resten av kvällen, äta min älskade skål med kvarg (ofc) och chilla helt enkelt! Kanske klunkar i mig lite aloe vera som jag vann igår också hehe♥♥♥



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback