Ekar här


En bild från ett gottismellis i veckan. Banana split med kvarg blandat med lite blåbärsprotein. Godare än godast!
 
Åhh får ångest över att det ekar så mycket här.. Men har liksom 5 prov och 1 läxa på 2 dagar... Det är så galet mycket plugg och ska dessutom hinna med allt annat. Så bloggen kommer lite åt sidan därför. Men så får det vara ibland helt enkelt. 
 
Blev i alla fall ett grymt bra rygg och axel-pass idag efter skolan. Hittat lite nya övningar som jag tycker om och tycker bara att det går bättre och bättre. Dessutom börjar min sträckning i benet bli bättre och bättre! Har börjat motionscykla efter varje pass och annars försökt vila benet så mycket som möjligt. Inte sprungit eller tränat ben alls. Så hoppas det kan bli bra snart! Ska iväg och träffa en sjukgymnast på måndag också, det ska bli riktigt skönt. 
 
Väl hemma blev det gomiddag med lax o potatis, nu har jag pluggat lite samt städat. Ska strax kolla lite på idol, hoppas ni får en bra helg finisar♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback