Idol; Första fredagsfinalen

 
Okej, gårkvällen var så sjukt grym!! Vi åkte upp till Stockholm på eftermiddagen för att gå första fredagsfinalen i idol. Var väldigt taggad men jag kan säga att trots mina höga förväntningar så var det över förväntan! Idol har sedan första början alltid varit mitt favoritprogram och det var så himla kul att få se det live. Sen är det ju knappast ett minus att de är så sjukt grymma i år. 
 
Hur som helst, förrutom de deltagande var även Lisa Ajax där och uppträdde med hennes nya grymma låt. Lyssnar sönder den just nu hehe... Men det var också väldigt bra! O det var en sådan bra stämning hela kvällen i publiken och alla är ju som sagt så sjukt bra, ville inte att någon skulle åka ut ju hehe. 
 
Efter programmet så fick jag dessutom en bild med Frans och Anna Sofia, två av mina favos! Och Evelina fick en bild med Lisa Ajax samt Simon. Kan säga att jag var sååå glad efteråt och Frans är ju bara för sööt & snygg haha. Är bara en aniiing starstrucked just nu hihi♥
Hade gärna velat ha bild med Ida, Amanda och Axel också, eller ja alla egentligen såklart men tyvärr fick man inte vara kvar där hur länge som helst. Men var sjukt glad över de bilder jag fick! Och det var verkligen så att alla deltagande plus juryn gick runt bland alla andra i publiken under pauserna så man kunde ta bilder och snacka med dem osv. Var så sjuuukt kul verkligen! Idol har verkligen vart mitt absoluta favoprogram så länge som möjligt och det var verkligen roligare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig att få vara där och uppleva den underbara stämningen som man inte får genom tv-rutan♥
 
 



Kommentarer
A M säger:

Vad kul! Har alltid velat se idol live :D

2015-09-27 | 11:47:49
Bloggadress: http://alicemalmstrom.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback