Jag och mitt smoothieberoende


Dagens mellis. Smoothie gjord på hallon, björnbär, kvarg, banan & kokosdryck från gogreen. Hur smarrigt som helst! Är verkligen beroende av smoothies på alla sätt o vis haha... Det är ju så gott, enkelt, nyttigt, mättande, lätt att mixa ner massa nyttigheter o så är det ju ett plus att det går att ta fina instagrambilder ;)
 
Annars har jag fått till ett litet ''rehab-pass'' för benen här hemma. Lite enkla övningar med kroppsvikt, men det kändes ändå rätt bra. Känns skönt ändå att vara lite på banan igen, efter så lång tid utan benträning överhuvud taget! Sedan blev det en riktig lyxmiddag med entreco och pappas potatisgratäng! Lite lagom lyxigt en torsdag sådär hihi. 
 
Imorgon är det äntligen fredag igen! Och vet ni vad? Vi ska till Stockholm imorgon för att kolla på idol! Ska bli riktigt kul verkligen, tycker alla är så duktiga så ska bli himla intressant att se live :D 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback