Lördagsfrulle

En frukostbild från imorse, som ni som följer mig på insta redan sett. @jenniferaaandersson heter jag där och uppdaterar ganska ofta, så om ni vill ha mer uppdatering (i och med att bloggen står rätt stilla just nu) så kika in där :)
 
Lördag var det ja! Den börjar dessutom lida mot sitt slut men har haft en väldigt bra dag. Vaknade upp och käkade en mumsig lördagsfrulle tillsammans med syrran. Sedan fixade vi till oss lite för att åka in en sväng till stan för lite shopping! Jättemysigt verkligen, hittade lite grejer. Sedan lunchade vi på Hälsofreak! Favorestaurangen hihi. Blev en räkwrap för min del och den var ju dröööm. Pannkakor med sockerfri glass och mango för syrran, vi båda gick därifrån mätta och nöjda kan jag säga. 
 
När vi kom hem har jag gjort lite videos till youtube, sedan har vi lagat middag. Godaste oxfilén jag ätit i hela mitt liv tror jag, med rotsaker i ugn samt hemgjord tzatsiki. Muuums! Nu blir det lite tv-mys och mörk choklad, en perfekt lördag helt enkelt! Ha en fin kväll, xoxo.
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback