Matdagbok: Torsdag



Åhh är så ledsen för att uppdateringen här är så fruktansvärt dålig. Men tiden hinner inte riktigt till alla dagar, gör verkligen så gott jag kan. Men hur som helst, slänger upp gårdagens mat&tränings-dagbok i alla fall!
 
Frukost: 300 g naturell fil med 70 g müsli, samt två skivor kyckling (pålägg)
Lunch: Köttfärssoppa + mackor (skolmat)
Mellis: Proteinshake efter träning
Middag: Tonfisksås med spaghetti & tomater
Kvällsmål: Kvarg med blåbär och vindruvor
 
Träning: Armar & cardio + 5 km powerwalk
 
Nu är det otroligt skönt med helg, ska inte göra så mycket denna helg vilket är otroligt skönt. Ikväll blev det tacomiddag och nu bara ta det lugnt hela kvällen. Imorrn ska jag och syrran in till stan en sväng för att shoppa samt luncha, himla mys♥ Ikväll lär jag dock somna rätt så tidigt, är sååå trött! Blev ett axel&magpass, med lite svettkalas på motionscykeln i slutet, efter skolan. Sedan dess har jag vart så sjuukt trött! Det tog på krafterna, sen är man ju alltid trött på fredagskvällar. Men ska bli otroligt skönt att få sova ut imorgon!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback