Sjukgymnasten

 
Hej på er! Måndag idag, som troligtvis ingen människa har missat haha? Men en väldigt bra måndag i mina ögon faktiskt. Har haft rätt bra lektioner och avslutade med dans. Sedan blev det ett besök hos sjukgymnasten p.g.a. min skada i benet som ni kanske vet. Kändes riktigt bra att komma dit och få veta vad jag kan göra, att verkligen prata med någon kunnig! Så min order nu är att börja träna upp den skadade muskeln lite lätt, vilket känns skönt faktiskt. Dock undvika tung gymträning ett ytterligare tag framöver samt springa snabbt. Lätt träning och förhoppningsvis blir det bättre. Dessutom sa hon att det var helt okej att springa i lugnt tempo vilket jag undvikit en lång period nu. Känns underbart!
 
Får bara hoppas att sträckningen vill ge sig nu helt enkelt :) 
 
Efter det åkte jag och pappa för att hämta ut ett paket i affären. Vet ni vad? Har haft en sådan otrolig tur ännu en gång, vunnit ett helt flak med aloe vera!! Från njie, i smak mango diet... Asså huuur gott?!♥ Gjorde denna måndag aningen bättre hihi.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback