Sunday morning



Dagens frulle: Smoothie gjorde på en banan, hallon och massa kvarg. Toppat med müsli och jordgubbar, + ett ägg och en kopp te. Perfekt start på denna söndag! Vet att många förknippar söndag med söndagsångest, vilket även jag själv gör ibland. Men tänk på att halva helgen bara har gått och vi har ännu en dag av ledgihet framför oss! :) Dessuom skiner solen här idag, plus att jag inte har något plugg alls! Huur underbart? 
 
Så idag blir det en sväng till gymmet senare, men först ska jag ut och gå en sväng i det fina vädret! Kram på er♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback