10:54; Wednesday

En bra dag börjar alltid med en smoothie, right?
 
Onsdag, femte dagen av ledighet. Sportlov är väldigt uppskattat kan jag lova. Och väldigt skönt att faktiskt bara få vara hemma ett lov såhär. Tyvärr var jag tvungen att åka på en förkylning... Hade egentligen planerat in en massa träning under lovet men det får helt enkelt vänta tills jag mår bra. Träna med halsont är inte någon hit. Dock börjar halsen bli bättre efter allt te heh, men näsan är helt igentäppt. Så det är bara vila som gäller de närmsta dagarna! Aja, kan väl vara skönt att faktiskt få ta det lugnt, till 110%. Eller ja, sen att jag är tvungen att plugga på lovet vet jag inte riktigt vad jag ska säga om... Tre prov direkt efter lovet, man kan ju fråga sig hur lärarna tänker egentligen?
 
Hur som helst, igår träffades vi tjejerna i klassen, först käka vi sushi och därefter blev det biomys! How to be single såg vi, den var verkligen sjukt bra! Älskar skådespelarna och den var verkligen riktigt rolig, trots att jag inte är singel haha ;) En mysig kväll i alla fall som vi måste göra om tycker jag. 
 
Idag blir det bara att vara hemma, solen skiner och jag funderar väl på att ta en promenad för att få lite frisk luft i alla fall. Det brukar man ju oftast piggna till lite av!
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback