Matdagbok: Fredag

Frukost: Gröt på 1,5 dl havregryn, 1 ägg, 1 tesked kokosolja toppat med hallon, kvarg & müsli
Mellis: 1 äpple
Lunch: Skolmat (3 ½ st potatisbullar +keso)
''Mellis'': 1 nocco innan träning, 1 proteinshake efter
Middag: Kyckling, ris & grönsaker
Kvällsmål: Kvarg blandat med proteinpulver + paulúns sockerfria müsli
 
Träning: Ben&Rumpa
 
Gårdagens matintag.  Har bestämt mig för att jag ska äta fler mål per dag, fast lite mindre varje gång istället. För att hålla blodsockret på en jämn nivå och hålla igång förbränningen. Nu har jag tränat 7 dagar i rad och imorgon blir det en vilodag, en välbehövlig en. Oskar kommer hit och så är det ju alla ♥-dag så det blir myyys.Vad gör ni imorrn?♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback