Back to reality

Hello!
 
Skolan är i full gång igen, känns väl sisodär men vad gör man? Lär väl komma in i vanliga rutiner rätt snabbt igen. Hur som helst, något positivt med skolan är iaf att jag får mer rutin på träning & kost. Vilket är väldigt skönt. Idag efter skolan blev det ett pass för axlar, rygg och bröst. Gick väldigt bra! Cardion gick lite mindre bra idag däremot. Blev ca. 15 minuter men fick så himla ont i fötterna när jag sprang :( Tror att det beror på mina skor, för de är väl inte direkt de bästa löpningskorna direkt... Brukar få lite ont men idag var det verkligen fruktansvärt, gör liksom ont upp i smalbenet typ. Aja, hur som helst gick det väl helt ok ändå trots allt. Var iaf nöjd o glad (och ganska så väldigt svettig) efteråt och drog mig hemåt för en dusch följt av middag. 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback