Bråvalla, avslutning & sena sommarkvällar

Hej på er!
 
Wow, det var ett himla bra tag sedan jag satt framför datorn och skrev lite. Vad har hänt egentligen? 
 
En massa, skulle jag nog säga. Men ja, jag har gått ut grundskolan. 9 år i skolan har jag klarat av och nu väntas 3 år på gymnasiet. Det känns rätt sjukt. Gymnasiet. Då är man ju... Stor? Fattar inte riktigt, känns så overkligt. Men det är en sådan sjuk lättnad, kan bara säga att jag var sjukt trött på min skola och överhuvudtaget, på grundskolan. Tror att gymnasiet kommer bli riktigt bra faktiskt. 
Bilder från avslutningen + avslutningsmiddagen. 
 
Annars då? Jag har tränat, ätit, lyckats klara mig utan socker i 3 månader, därefter ätit godis i mängder, heh.Jag har skapat underbara minnen, sena sommarkvällar/nätter och härliga sommardagar. Jag har spenderat min tid med mina vänner, min pojkvän och min familj. Var nere i Skåne på en roadtrip med familjen ch insåg att det var väldigt mycket finare än vad jag trodde??? Jag har även vart på bråvalla. ROLIGASTE PÅ MYCKET MYCKET LÄNGE. Herregud. Så roligt som jag hade den dagen/kvällen/natten var galet. Macklemore var bäst, alltså bäst bäst bäst <3 Vigiland, Tungevaag & Raaban och Galantis var också grymt, hoppat o dansat o sjungit/skrikit som jag vet inte vad. Volbeat var även dom bra, trots att den enda låt man hört/lyssnat på är Still Counting hah. Sen var jag ju där med mycket bra folk också, det gjorde ju hela grejen typ sådär tusen gånger bättre<3 Och den som säger att den är uttråkad på bråvalla, den personen måste ju vara lite knas ändå. Bråvalla, nästa år ses vi igen, och då alla tre dagar. 
 
Många underbara stunder med dom allra bästa tjejerna♥
 
Middag, nattbad, ro båt, fiska (okej ett gott försök iaf heh...) och nattpromenix, o allt på en o samma kväll/natt. En av de bästa sommarkvällarna än så länge denna sommar. 
 
On our way to Skåne!
 
Och slutligen, bråvalla levererar.
 
Så, nu vet ni ungefär 0,01% av det jag haft för mig under tiden jag vart borta! Vi hörs snart igen, xoxo.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback