Sunshine

Hejsan solstrålar!
 
Vädret imorse var regnigt och grått men det sprack upp och nu är det strålande sol. Riktigt härligt! Jag kom nyss hem från stan, lunchade där med familjen och så blev det lite shopping. Blev en supergod ost och skinksallad för min del, nomnom. Och mina converse håller på att fixas! De har vart trasiga ett bra tag nu och nu är det äntligen inne på lagning, får hoppas de blir bra.
 
Ska snart dra ut och fota dagens outfit åt er, var ute nyss och gjorde det men hann knappt ta en bild innan jag insåg att kameran var slut på batteri. Aja, bara att vänta. 
Ikväll blir det mys som gäller, grilla ska vi göra och så blev jag så sjukt sugen på jordnötter så lite jordnötsgodis + annat köpte vi med oss hem. Är det lördag så är det :)

Kommentarer
Hannah säger:

så sjukt söt bild på dig <33

Svar: Tack sötnos <3
Jennifer

2013-04-28 | 20:37:59
Bloggadress: http://hannizzbannizz.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback