Smoothie

Något jag tycker är otroligt gott är smoothie. Mixa dina favoritfrukter med lite fil och så klart! Just nu har vi en fryspåse från coop som det ligger massa småpåsar i med skärda frukter. Så man tar bara en påse och häller i mixern. Riktigt fiffigt! Finns i olika sorters frukter, men den vi har nu är gula frukter. Alltså mango, papaya och ananas. 
 
För att göra din smoothie ännu mer smarrig och fin så kan du toppa den med bär, frukt, lite flingor eller något annat du tror skulle passa.

Kommentarer
J O Y ♥ säger:

Smoothie är så sjukt gott!

2013-02-08 | 01:43:57
Bloggadress: http://joysilver.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback