Dansen kommer alltid finnas i mitt hjärta

Hej på er!
 
Jag är så sjukt fotosugen idag, så tror det ka bli så att jag lånar pappas systemkamera och går ut ett tag på tomten. Kanske tar med min kamera också för den kan faktiskt knäppa en del fina bilder också.
 
Amanda ringde nyss mig en signal och vi pratade ett litet tag, vi har ju inte träffats på väldigt länge, ska bli jättekul att träffa henne imorgon igen. Vi pratade även om dansen... Jag ska nog sluta ta danslektioner.... Känns på ett sätt sorgligt eftersom jag älskar att dansa. Men jag gillar inte danslektionerna längre. Har tröttnat, jag har gått fyra terminer nu men utvecklats supermycket! Men bara för att jag slutar ta danslektioner betyder det inte att jag slutar med dansen helt! Nej nej... Jag har ju ändå kommit en bra bit på vägen. Jag kommer självklart träna massor hemma istället! Och man vet ju aldrig, jag kanske börjar igen om några år? Kanske testar en ny dans eller fortsätter med disocdans, man vet ju aldrig :) Behöver bara ta en paus hur som helst så får vi se hur det blir i framtiden, men det är vad jag vill just för tillfället.
 
Men vi hörs senare för jag ska nog ta och gå ut ett tag nu!
 

Kommentarer
Julia säger:

Jättefin blogg!
Allt bra med dig? :)

2013-01-07 | 11:12:53
Bloggadress: http://tweep.blogg.se
Kelly & Ella säger:

Sv; Lycka till! :D

2013-01-07 | 12:43:48
Bloggadress: http://kellas.blogg.se
Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare! säger:

Härligt, jora jag mår bra :)

2013-01-07 | 13:37:08
Bloggadress: http://autophoto.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback