Stockholm

Nu har jag inte bloggat på två dagar. Så jag tänkte att jag skulle ta och beräta lite vad jag har gjort, för det finns en anledning till att jag inte har bloggat. 
Igår var det ju sveriges nationaldag, och för min del spenderades den i huvudstuden. Vi åkte upp till Waxholm först och gick runt där i solen, sedan tog vi en båt in till själva Stockholm och där gick vi först till American Apparel, jag har i mer än ett år velat ha en sak där inne och nu äntligen har jag det. Ska självklart visa upp vad jag köpte någon dag för jag är hur nöjd som helst! :D
Sedan besökte vi Vasa- museumet. Det var verkligen häftigt att se båten och det var så mycket annat att se än bara båten. Ett tips är att besöka museumet om ni är i Stockholm någon gång. 
Efter det tog vi båten tillbaka till Waxholm och åt på en restaurang, gott var det och mätt blev jag. Sedan åkte vi hemåt, efter en helt fantastisk dag i Stockholm.
 
Idag har jag vart med Amanda i princip hela dagen. Hon kom runt ett och vi badade i poolen, gick ut en sväng och gick lite och så käkade vi glass i solen. Vädret har ju vart helt fantastisk de senaste dagarna, tänk om det kunde vara så året om. Fast jag gillar vintern, men den kunde gärna kortas ner till en månad istället för FEM som det faktiskt var i år. Då är man skapligt trött på vintern. 
 
Nu ikväll har jag käkat grillad lax med familjen och till efterrätt blev det lite jordgubbar och mjölk, mumsigt värre. Just nu sitter jag bara och tar det lite lugnt. 
 
Hoppas ni haft en bra dag ni med! :)
 
Ni får lite mobilbilder från senaste dagarna. 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback