Workout- Challange

Hej på er!
 
Jag har nu påbörjat tre olika utmaningar. En squat- challange, en situp- challange och en pushup- challange. 
Squat- challangen är i 30 dagar och det finns ett helt schema för den. Ni ser schemat nedan:
Jag kommer alltså varje dag i 30 dagar utgå från detta schemat, hoppas på att få en lite mer musklig rumpa ;)
 
Situp- challangen innebär att jag gör 100 sit-ups varje dag i 4 veckor. Är möjligt att jag slänger in någon vilodag om det skulle behövas. Mitt mål med detta är att jag ska kunna göra 100 sit- ups i en följd, utan vila.
 
Och så sist men absolut inte minst, en pushup- challange. Som innebär att jag i 6 veckors tid kommer följa ett schema HÄR. Dock kommer jag börja på vecka 3, eftersom det stod att om man kunde göra 25 armhävningar eller mer i en följd skulle man hoppa dit. Jag klarade 40 armhävningar i en följd, känner mig sjukt stolt! För ett år sedan klarade jag 10- 20 haha. Så jag har utvecklats och det är det som är sjukt roligt med träning.
Målet med detta är att klara 100 armhävningar i en följd!
 
Detta kommer bli tufft, jobbigt och jag kommer vilja ge upp. Men jag ska klara det, det enda jag inte ska göra... Det är att ge upp!
Here we go, nån som är på?? :D
 

Kommentarer
Rebecca Nilsson | Just be yourself! säger:

Finns det i mobilen eller 'r det på datorn du har skrivit in det?:)

2013-06-16 | 12:30:05
Bloggadress: http://rebeccahnilsson.blogg.se
Rebecca Nilsson | Just be yourself! säger:

Schemat som du har gjort?:)

2013-06-16 | 16:18:54
Bloggadress: http://rebeccahnilsson.blogg.se
♣ Ida - Hon som föddes med LKG säger:

lycka till :D

~ har frågestund på bloggen, fråga gärna en massa :)
http://idahtt.blogg.se/2013/june/kor-pa-en-fragestund.html ~

2013-06-16 | 17:39:03
Bloggadress: http://idahtt.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback