Med bästis ♥

Hej på er!
 
Idag har jag vart med bästis, Amanda. Vi drog till sandgropen b.l.a och hade så grymt kul. 
Hon åt här och efter ett tag skulle vi in till stan och hämta farmor så då drog Amanda hem. Nu har vi precis fikat och snart kommer min kusin och min farbror. Min kusin har vart ute och rest i ett halvår så det ska bli kul att träffa honom. :)
 
Imorgon ska jag nog träffa Amanda igen och kanske några mer, vi får väl se lite. Men ni får ha det bra! ♥
Bild från sandgropen idag. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback