Mina fina dagar

Jag har haft mycket trevliga lediga dagar. I onsdagskväll var jag ju med några vid sandgropen, i torsdag var jag med Amanda, igår var jag med Amanda, Emelie och Julia. Vi gick runt lite som vanligt och käkade glass i solen. Sen på kvällen som sagt drog jag tillbaka till dem. Dock mådde Emelie inte så bra så hon var inte med. Men vi sov hos Julia i alla fall. Såg på lejonkungen gjorde vi, åhh jag älskar den filmen. Bästa disneyfilmen!
 
Men idag vaknade vi väl runt tio, jag vaknade av att Julia och Amanda låg och viskade till varandra haha... Vi käkade lite frukost och sen var vi ute lite. Efter ett tag gick vi till cafét och käka mjukglass. Vi gick till sandgropen sen och gud så kul vi hade haha. 
Sen drog jag hemåt och så stack vi till några vänner i stan och fikade lite. Det bjöds på en otroligt god hallonpaj som var både mjöl och sockerfri. Det var kokos i också. Jag trodde den skulle vara besk/sur och så, men den var otroligt god! Och jag älskar verkligen kokos så den föll mig verkligen i smaken. 
Det var verkligen trevligt så vi stannade några timmar men efter ett tag åkte vi hemåt och ikväll har jag bara tagit det lugnt. Lyssnar på lite musik just nu. 
 
Imorgon ska jag inte göra mycket alls. Tror det blir en dag i min egen ensamhet. Pappa och lillasyster ska iväg på hela förmiddagen så jag tänkte försöka sova lääänge. Hur länge vet jag inte, det får vi väl se. ;)
Sen ska jag väl träna eftersom jag inte gjort det på så himla länge. Ska bli skönt med en dag där jag bara kan ta det lugnt och slappna av. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback