Musikdag

Hej på er!
 
Jag sov inte så fruktansvärt länge imorse, steg väl upp runt tio. Men skönt att få sova ut lite i alla fall :) Efter frukosten ägnade jag hela förmiddagen åt musik. Jag satt mig vid vår orgel hemma och tänkte spela en liten kort låt, det slutade med att jag satt i två timmar och lärde mig Rihannas låt Stay. Haha. Nu ska jag göra en cover på den tänkte jag. Sen satt jag lite med gitarren också.
 
När pappa och Evelina kom hem åt vi lite mat. Runt fyra börja jag träna och det var som sagt, väldigt härligt!
Just nu sitter jag i min säng och gör inte så mycket. Tänkte köra på ett stretchingpass senare. Men nu ska jag se på lite tv! Ha en fin kväll kära läsare. ♥
Gammal webcamis.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback