Rockabilly

Jag är den typen av person som gillar att leka med olika stilar och sminka, fixa håret och en massa sånt. Att skapa nya stilar och testa nya saker helt enkelt! En stil jag alltid beundrat är rockabilly. Idag testade jag den faktiskt, inte till skolan dock såklart men jag trixade med lite smink och sånt nu ikväll. Jag tyckte det blev rätt snyggt, men det är inte riktigt min egen stil. Men jag tycker den är riktigt häftig på andra, som har denna stil. 
För ett år sedan dock var jag väldigt... Jaa annorlunda i stilen. Jag stack ut rätt mycket, jag kunde t.ex komma med rött läppstift och sånt där hårband till skolan utan problem. Men nu känner jag mig inte riktigt trygg i det, eftersom det inte är min stil riktigt. Men det är alltid kul att testa nya stilar och se om man kanske hittar något nytt!
 
Hur skulle du beskriva din egen stil?
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback