Some photos from the day

Igår blev det inte mycket uppdatering, men jag var med mina fina pärlor. Erina, Julia och Amanda och vi kollade på titanic. Världens finaste film och vi tjöt massor haha. Men den är ju så sorglig, men så fin ändå! Älskar den. Men man gråter ännu mer när man vet att det är en verklig historia... 
 
Men när vi kollat på den drog de efter ett tag. Spenderade min fredagskväll med bästa familjen, vi åt sushi b.l.a. Väldigt gott! 
Idag har vi vart ute på en fotorunda i stan. Fick en del fina bilder. Ni kan få se en del av de lite längre ner. 
Solen skiner idag och jag är lycklig, förrutom att jag är trött som bara den. Vet inte om det är pollen men jag har vart trött rätt mycket de senaste veckorna. Men ska snart sola lite och bada. 
 
Vad hittar ni på denna lördag?
 

Kommentarer
Hannah säger:

Vinnaren av veckans blogg är ute nu! Kika in och se om just DU vann!

2013-05-26 | 12:09:18
Bloggadress: http://hhannaah.blogg.se
Backenland - En bakblogg säger:

Fina bilder :)

2013-06-03 | 13:39:11
Bloggadress: http://backenland.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback