Otursdag

Idag har jag och mina vänner verkligen haft en riktig otursdag... Usch det har bara gått så dåligt för oss. 
Vi slutade runt tolv och drog till stan. När vi kom till stan så gick vi till Mc donald´s och testade Frappé. Eftersom alla säger att det är så himlans gott så vågade vi äntligen smaka det. Jag och Frida tyckte att det var jättegott, men Amanda var inte så förjust i det. Jag valde Caramel för att det är minst kaffe i, gillar inte alls kaffe egentligen haha men det var gott när det var blandat med grädden och caramel- smaken. :) 
 
Ja det kanske verkar som vår dag var rätt bra hittills, och det var den. Tills vi sedan skulle vidare för att leta efter latex till halloween- sminkningar. Men det hade de inte någonstanns så vi fick köpa endast fake blod. Blev så besviken för ville verkligen ha latex :/ Men vi gick runt lite i butiker och så tänkte vi ta bussen hem vid tre, så man kom hem rätt tidigt ändå. Men klart ska vi missa den! Så vi fick vänta på busshållplatsen en halvtimma på nästa buss och de höll på att asfaltera precis bredvid där så man blev ju döv av ljudet och det stank så fruktanvärt... 
 
Hände även en del pinsamma och jobbiga saker på stan och även i skolan idag, men jag tar inte det här hehe...
När jag kom hem så tränade jag lite i alla fall, ett riktigt härligt pass för ben och rumpa. Har precis pluggat klart lite för dagen också, skönt att ha det klart måste jag säga.
Troligtvis har min otursdag slutat nu, men jag ska väl inte säga så för då händer väl nått säkert haha...
Frappén var i alla fall en bra sak denna dag haha♥
 

Kommentarer
Sofia - Lever drömmen i LA säger:

tråkigt :(

2013-10-22 | 21:13:13
Bloggadress: http://byfia.com
ebba säger:

skulle vara roligt om du vill ge mig tips på vad jag ska blogga mer om i mitt senaste inlägg ? KRAM

2013-10-23 | 12:10:20
Bloggadress: http://eenilsson.blogg.se
Sofie säger:

Det där såg super gott ut!!:)

2013-10-23 | 19:23:22
Bloggadress: http://www.laviesaine.blogg.se
Rebecka - hårdrockstjej som bloggar om skönhet och vardag säger:

Om du inte behöver så mycket latex kan du använda lösögonfranslim istället :)

2013-10-23 | 21:02:40
Bloggadress: http://citrusljus.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback