Helgen början närma sig sitt slut...

Hej kära läsare!
 
Jag publicerade ett inlägg via appen i fredags, men det verkade inte riktigt som att det ville publiceras... Dumt. Men jag får väl köra på ett inlägg om hela min helg nu!
 
Efter skolan i fredags drog jag till stan med Frida. Cornelia och Erina. Vi gick runt där ett tag och kikade i lite butiker. Köpte en del småsaker som jag vart väldigt nöjd över :) 
Men när Cornelia hade dragit hem så käkade jag med Erina och Frida på Tacobar. Himla mysigt, himla gott och vi blev himla mätta! Vi rullade ju nästan fram sedan haha...
Sen skulle de ta bussen hem och jag fick skjuts av pappa till mormor, för att sova där en natt. Väldigt mysigt♥ 
På lördagen hämtade pappa mig och Evelina och när vi kom hem fixade vi oss och tog sedan bussen in till några kompisar i stan. De hade lite kräftskiva som vi blev bjudna på, det var en väldigt trevlig kväll och det smakade väldigt gott. Blev dock så mätt så jag knappt fick i mig minsta smula sedan haha.
 
Idag har jag inte mer planer än att träna och plugga, vädret är fint men väldigt kyligt. Men jag har ju saknat hösten så det gör man inget alls! :D
Vad har ni gjort denna helg? 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback