Tisdag, snart fredag! Eller? ...

Hello!
 
Idag hade vi endast två lektioner och slutade klockan tolv. Vääääldigt skön dag måste jag säga! 
När jag kom hem så tog jag det lite lugnt ett tag men sedan blev ag lite rastlös så körde ett litet kort styrketränings- pass för överkroppen och det var verkligen extremt skönt! Tränade igår också och har haft träningsvärk i rumpan och benen hela dagen haha.. Så lät de muskelgrupperna få vila lite idag :) Så att de har tid att återhämta sig, väldigt viktigt om man vill bygga muskler! 
 
Nu har jag kollat lite på PLL ett tag och ska plugga lite, inte världens roligaste sysselsättning men det måste tyvärr göras! Man blir aldrig ledig från skolan ju... 
 
Vad gör ni ikväll? 
 

Kommentarer
Sofia - Lever drömmen i LA säger:

fint hår!

2013-09-10 | 19:34:55
Bloggadress: http://byfia.com
LORISSA LOVEBOMB säger:

Kopiera du, gör det! :D Det är bara kul att läsa fler!

2013-09-10 | 20:40:02
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
tess säger:

Jag gjorde nog ingenting speciellt igår kväll :I la m ig tidigt :P

Ha en fin onsdag! En dag närmare fredag :)

2013-09-11 | 08:08:43
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Pregzilla
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback