Abs today

Efter att ha fått i mig ett mellanmål bestående av avocado, tomat och en liten klick pesto o en större klick kvarg(huuur gott som helst), så körde jag ett brännande pass för magen. Herregud vad mina magmuskler fick kämpa! Just magen är en av mina svagaste punkter, men just därför är det så viktigt att inte glömma bort att träna den. Kommer satsa mer på just magträning och detta pass kommer jag köra flera gånger framöver, riktigt riktigt brännande och redan innan undrade jag om jag verkligen skulle klara det. Men det gjorde jag i alla fall!
Omkring klockan sex så gav jag mig ut på en löptur, även pappa och syrran sprang lite men jag sprang i mitt egna tempo lite före, gick oväntat bra. Vi ska nämligen springa 3 km imorgon på idrotten och hon bedömer hur snabbt man springer, så jag kommer ge allt jag har. Är verkligen peppad faktiskt! Eftersom det gick så pass bra idag på löpturen, intervallerna jag kört under en längre period har faktiskt gett något ändå! 
 
Gjorde även ett prov och en redovisning idag, grymt skönt att ha det gjort för jag har gått och vart nervös över det så sjukt länge nu. Får bara hoppas att det gick bra! 
Har precis käkat grillat med familjen (hur gott som helst det med) och NU ska jag se på... Kan ni gissa?? Hihi one tree hill såklart ^^

Gammal bild på mig och bästis. ♥



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback