Ny månad

Hello!
Som ni troligtvis inte missat så har det vart första april idag, vilket betyder en helt ny månad självklart. Men även att många luras, har dock inte blivit lurad men jag och mina vänner lurade Frida imorse, hon gick faktiskt på det haha. Men annars är det många bloggare som lagt upp en massa aprilskämt. Men det är rätt kul, så länge det inte överdrivs. 
 
Men en väldigt rolig sak som hände idag var att jag blev kontaktat av hittarecept.se! De tyckte att jag lade upp så pass bra recept att de ville att jag skulle anmäla mig hos dem, verkligen superkul! Detta kommer troligtvis ge mig mer besökare till bloggen.Vem som helst kan ju anmäla sig, men det är nog inte precis alla som blir kontaktade. Så blev på sjukt bra humör, trodde först att det var ett aprilskämt men nixpix. 
Annars då? Jo jag slutade tidigare idag, runt klockan två som vanligt på tisdagar och kom hem rätt skapligt. Så körde dubbelpass idag, först intervaller med syrran i 45 minuter. Och därefter ett benpass på lite drygt en halvtimma, mina ben var som ren spaghetti efteråt kan jag lova er. Herrejisses. Men skönt ändå! 
Nu, efter go-middag med familjen och en varm dusch+ att jag är klar med allt plugg, så är det seriemys som gäller!
 
 

Kommentarer
Ebba♡ säger:

Sv:nej jag blandade det bara:'D

2014-04-01 | 20:09:01
Bloggadress: http://ebbawestermark.blogg.se
Ebba♡ säger:

Sv:ja, jag ska prova det:)

2014-04-01 | 20:17:03
Bloggadress: http://ebbawestermark.blogg.se
Vilma säger:

Hej jennifer, ställ gärna frågor till min frågestund! kram:)

2014-04-01 | 20:19:02
Bloggadress: http://wowsnygging.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback